Yousee nedbrud

I forbindelse med Yousee’s nedbrud på tv signal d.31.01.16. har formanden
kontaktet Yousee for at forhøre omkring hvorledes beboere som kun har grundpakken og
derfor ikke har et direkte kunde forhold med Yousee bliver informeret omkring en mulig kompensation.
Formanden har aftalt med Yousee at der kommer en beboerinformation rundt, indeholdende de
informationer som der i den udsendte mail.

De beboere som har TV løsninger udover grundpakken skulle blive informeret direkte af Yousee, i den
forbindelse kan det oplyses at Yousee d.01.01.17. sendte mail ud omkring udfaldet, om informationen
også bliver sendt som sms vides ikke.
Har man ikke modtaget denne mail opfordres til at der tages kontakt til Yousee for at tilmelde sin mailadresse.

Spørgsmål omkring udfaldet og kompensation rettes direkte til Yousee.

Jan S.P.

Print Friendly, PDF & Email
Kategorier: Formanden informerer

Post navigation

Lukket for kommentarer.

Proudly powered by WordPress Theme: Adventure Journal by Contexture International.

TAB Vesterby benytter cookies. Ved at klikke OK acceptere du at der lageres cookies på din enhed. Mere information

TAB Vesterby benytter cookies til at registrere hvilke sider der besøges således vi kan give dig en bedre oplevelse ved brug af vores sider, ligeledes registreres det om det er dit første besøg eller om du har været forbi tidligere. Der sker ingen viderformidling af disse data.

Luk